Leírás és Paraméterek
Az online pénztárgép alkatrészcsere nélkül átszemélyesíthető az Ön vállalkozására, Önnek nem szükséges adatkommunikációs szerződést kötnie és adatkommunikációs díjat fizetnie havonta, mert azt a bérbeadó, az Intertechnika Kft. fizeti.
Szükséges dokumentumok a Bérleti szerződés megkötéséhez:
- Átszemélyesítési kód (NAV-tól kell igényelni ügyfélkapun keresztül)
- Az aláíró személyigazolványa
- Cégkivonat
- Egyéni vállalkozás esetén vállalkozói igazolás
ÁRAK:
Minimum költség: 20.000 Ft + ÁFA (bruttó 25.400 Ft) (1-7. nap) Tartalmazza: pénztárgép átszemélyesítését, bérleti díjat 1 hétre , az adatkommunikációs költséget.
További költségek: 8.naptól 500 Ft +Áfa /nap
Letéti díj: 25.000 Ft ÁFA mentes A pénztárgép lezárásáig, visszaszolgáltatásáig marad a Bérbeadónál, az esetleges javítások fedezetéül. A letéti díj kizárólag a bérlet tárgyát érintő (a PTK. szabályai szerint a Bérlőt terhelő) javítási költségekre használható fel, illetve a bérleti időszak végén visszajár a bérlőnek.