Pénztárgép átszemélyesítés
Pénztárgép átszemélyesítés bevizsgálással
Használt pénztárgépet szeretne vásárolni vagy megváltozott cége működési formája? Szervizünk vállalja meglévő vagy megvásárolni kívánt online pénztárgépe átszemélyesítését, teljeskörű ügyintézéssel és akár díjmentes átvizsgálással.
MIT ELLENŐRZÜNK A BEVIZSGÁLÁS SORÁN?
A pénztárgép általános állapota
Rossz állapotú, beázott, szennyezett pénztárgépek javítása általában tetemes költségeket von maga után. Ilyenkor műszerészeink felmérik a kárt és megállapítják, hogy érdemes-e javítani a készüléket, ellenkező esetben nem tanácsolják a pénztárgép átszemélyesítését.
A pénztárgép akkumulátora
Az régen használt online pénztárgépek akkumulátora sok esetben használhatatlanná válik, cserére szorul. Bevizsgálás során munkatársaink ellenőrzik a gépek akkumulátorát, tájékoztatnak az estleges javítás költségeiről, így önt biztosan nem éri meglepetés.
Tartozás a mobil szolgáltató felé
Gyakran felmerülő probléma, hogy a pénztárgép előző tulajdonosa tartozást halmozott fel a mobil szolgáltatójánál. Ezt kizárólag egy arra feljogosított pénztárgép szerviz tudja ellenőrizni. Tartozás esetén az átszemélyesítés folyamata nem végezhető el.
HASZNÁLT PÉNZTÁRGÉP?
ERRE ÜGYELJEN VÁSÁRLÁSKOR!
Csak megkímélt, jó állapotú pénztárgépet vásároljon
Beázott, koszos, zsíros pénztárgépet még ingyen sem érdemes elfogadni, hiszen sok esetben a készülék javítási költsége vetekszik egy új, garanciális pénztárgép árával.
Kérdezze meg mikor volt utoljára használatban
Hosszú ideig nem használt pénztárgépek esetén jellemző hiba, hogy az akkumulátor, töltés nélkül, meghibásodik, tönkremegy. Az akkumulátor cseréje természetesen plusz költséget jelent beüzemelés előtt.
Ellenőrizze a pénztárgép előéletét
Vásárlás előtt feltétlenül tekintse meg a gép pénztárgépnaplóját. Itt meg fogja találni, a korábbi szervizelés időpontjait és hogy mikor és hányszor hibásodott meg a készülék.
Tervezzen a kötelező és a váratlan költségekkel
Mielőtt használt pénztárgépet vásárolna, vegye figyelembe az átszemélyesítés és az esetleges váratlan, rejtett hibák javítási költségeit. Sajnos ezek sok esetben egy új készülék árával is felérnek.
Az éves felülvizsgálatok megtörténtek?
Minden online pénztárgép esetében kötelező az évenkénti felülvizsgálat. Ha ezt az előző tulajdonos elmulasztotta, akkor az átszemélyesítés és üzembehelyezés előtt a felülvizsgálat költsége is az új tulajdonost fogja terhelni.
MI SZÜKSÉGES A PÉNZTÁRGÉP ÁTSZEMÉLYESÍTÉSÉHEZ?
AMENNYIBEN A SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOKAT NEM TUDJA BEMUTATNI KOLLÉGÁINK NEM FOGJÁK TUDNI ELVÉGEZNI AZ ÁTSZEMÉLYESÍTÉST.
ADÁS-VÉTEL IGAZOLÁSA
A pénztárgép eladásáról / megvételéről szóló számla, adás-vételi szerződés másolata, vagy, ajándékozás esetén, az erről szóló dokumentum másolata.
ÁTSZEMÉLYESÍTÉSI KÓD
Átszemélyesítési kódot a PTGREG adatlap kitöltésével, a céges ügyfélkapun keresztül igényelhet. Az erre válaszul kapott kódot kérjük hozza magával az ügyintézéshez, vagy továbbítsa e-mail címünkre.
FONTOS!
Átszemélyesítési kód és az üzembehelyezési kód nem azonos!
Az átszemélyesítéshez a pénztárgép üzembehelyezési kódja NEM használható, minden esetben szükség van átszemélyesítési kódra.
DOKUMENTUMOK A MOBIL SZOLGÁLTATÓI SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSÉHEZ
Cégek esetén
- - Aláírási címpéldány
- - Cégkivonat
- - Vállalkozás bankszámlaszáma
- - Meghatalmazás, ha nem az aláírásra jogosult jár el a szerződés megkötésekor
(Fontos: a kiválasztott mobilszolgáltató saját meghatalmazás mintájára van szükség) - - A szerződést aláíró személy személyi igazolványa
Egyéni vállalkozó esetén
- - Az egyéni vállalkozást igazoló dokumentum
(vállalkozói igazolvány, vagy önkormányzati igazolás) - - Személyi igazolvány
Mielőtt elindulna üzletünkbe az átszemélyesítést intézni, kérjük ellenőrizze, hogy minden kötelező dokumentummal és szerződéssel rendelkezik-e.
AZ ÁTSZEMÉLYESÍTÉS LÉPÉSEI
0.
Készítse elő a szükséges dokumentumokat
Mielőtt elindulna üzletükbe, azt javasoljuk, hogy készítsen össze minden, az átszemélyesítéshez és az új mobil szolgáltatás megkötéséhez szükséges dokumentumot. A pontos listát az előző, piros részben találja.
1.
A korábbi tulajdonos adatainak mentése
Munkatársaink bejelentik a NAV-nál a pénztárgép használatának felfüggesztését. A lementett adatokat, a régi pénztárgépnaplót, valamint a mobil kommunikációs szerződés megszüntetéséhez szükséges dokumentumot átadjuk a korábbi tulajdonosnak.
2.
Átszemélyesítés elvégzése
Technikus kollégáink elvégzik a pénztárgép átszemélyesítését és üzemebe helyezését.
3.
Telekommunikációs szerződés megkötése
Az online pénztárgép működéséhez elengedhetetlen új mobil szolgáltatói szerződés megkötéséhez kérjük hozza magával a vállalkozására vonatkozó szükséges dokumentumokat, illetve szükség esetén egy meghatalmazást, a szolgáltató által kiadott minta alapján.
4.
Átadás, oktatás
Az átszemélyesítési folyamat utolsó lépéseként munkatársaink kiállítják az új pénztárgép naplót, majd egy rövid oktatás keretében megmutatják Önnek a pénztárgép használatát, alapvető funkcióit.
BEVIZSGÁLÁS ÉS ÁTSZEMÉLYESÍTÉS
Bevizsgálás
Átvizsgáljuk megvásárolni kívánt pénztárgépét és javaslatot teszünk, hogy érdemes-e megvenni
- - Műszaki állapot felmérése
- - Tartozás ellenőrzése
- - Akkumulátor ellenőrzése
Átszemélyesítés
Ingyenes bevizsgálással
Ha az előzetes bevizsgálás után úgy dönt, hogy nálunk végzi a pénztárgép átszemélyesítését, akkor a bevizsgálás díját elengedjük.
- - Teljeskörű ügyintézés, mobil adat szerződés kötéssel
- - Átszemélyesítés elvégzése, korábbi adatok mentése
- - Pénztárgép kezelés oktatása